management de documente

MANAGEMENT DE DOCUMENTE

Cele mai importante functionalitati ale modulului de management de documente:

Storage centralizat de fisiere, spatiu generos de stocare (10-30 Gb in functie de tipul de abonament).

Cautare: posibilitate de cautare avansata dupa: denumire, etichete etc.

Gestionare fisiere: creare foldere, mutare fisiere si foldere, stergere.

Backup automat. Nu pierzi datele salvate. Salvarea de siguranta a datelor se face imediat ce fisierul a fost incarcat pe platforma.

Trimitere prin e-mail a fisierelor salvate direct din aplicatie.

Upload multiplu: printr-un simplu drag&drop se pot incarca pe platforma mai multe fisiere odata.

Vrei sa eficientizezi gestiunea afacerii tale? Incearca OKEY, cu modulul de manager de documente inclus. Testeaza gratuit timp de 14 zile!

De ce OKEY?

Pentru ca afacerea ta are nevoie de solutii complete pentru un management eficient si automatizat

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Esti pregatit sa iti duci afacerea la urmatorul nivel? Testeaza OKEY, GRATUIT, timp de  14 zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Vei avea la dispozitie un serviciu complet, care va include functia de management de documente perfect adaptata afacerii tale!

In plus, beneficiezi pentru o perioada de 6 luni si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9-18, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

free trial EOKEY